У посібнику висвітлено особливості реформування початкової школи, подано методичні поради щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування нових понять. Аналізуються можливі напрями інтеграції в початковійшколі, опанування педагогічними технологіями інтегрованого навчанняяк одного зі способів організації діяльності молодших школярів у світлівимог Нової української школи.Наголошено на важливості врахування індивідуальних психологічних і вікових особливостей дітей при організації навчання. Пропонуються елементи сучасних методик, методів, прийомів і засобів навчання, воснову яких покладено систему інтегративного підходу, та шляхи їх використання в навчальному процесі.Для вчителів початкових класів, студентів педагогічних коледжів і педагогічних інститутів, вихователів груп продовженого дня.
Переглянути книгу